Jag har varit kund hos 3 i snart 4 år, allt har funkat bra tills nu!!
Tråkigt nog kommer detta krig leda till mitt byte av abonnemang.
Allt handlar om en faktura som jag betalade i början på feb, och som vanligt betalar jag via min internetbank.
Men 3 stängde av min telefon och som medelande fick jag att fakturan inte var betald, suck!!
Jag ringde upp kundservice, (vilka jä#la puckon som jobbar där, ja vissa av dem iaf) och undrade vad som stod på?
Kundservice- ja vi ser här att din betalning inte har kommit in
Jag- va men jag sitter framför min data och har internetbanken öppen och ser att pengarna har dragits.
Kundservice- Jaha men vi kan inte se det!
Åh, jag har lust att strypa dem.....
Iaf så fick jag rätten på min sida och de hävde min spärr och jag kunde ringa ut igen, tack!!!
Men problemet var ej över!!!
Mina pengar är som bortsprugna, men de har dragits från banken och gått till 3, men 3 kan fortfarande inte hitta pengarna...
Nu är det 3 v sen mitt första samtal med dem, och därimellan har jag ringt en gång och faxat över mina bankuppgifter som ett kvitto på att jag talar sanning men igår fick jag ringa dem igen efter att min lur spärrats på nytt för samtal ut:...
Anledningen- obetald faktura..
Nej när de hittar pengarna SKA jag ha kompensation, sen säger jag upp mitt abonnemang!!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar